4 Ekim 2009 Pazar

Nostalji =)))


Bugün uzuun zamandır yapmadığım bişi yaptım =) Aslında önemsiz bi detay ama özlemişim yine de yaziim dedim.. Efenim bilmem bilir misiniz Ülker Çokokremin diş macunu gibi tüplerde satılanı vardır. Diş macunu gibi ama sıkınca içinden çikolata çıkıyo waauwww :D bugün markete gittiğimde nerden geldiyse aklıma geldi gittim aldım =D 3 lü pakette satılıyor olması pek hoşuma gitmese de aldım.. Sonra efendm eve geldm akşam otururken aldım bi tanesini aynı çocukluğumdaki gibi hepsini ağzıma sıkıp yedimmm =))) Bildiğiniz çikolata ama bana niye bu kadar keyif verdiyse artk :D Sonra acaba dedm bi ben mi seviyorum bunu =))) neyse ufak bi nostaljiydi yeter bu kadar nokta.

1 yorum:

  1. Birkaç ay önce aynısını ben de yaptım ve bir şey fark ettim: Eskiden tüpün ağzı metal gibiydi, dişlerimize dokununca folyo değmiş gibi kamaştırırdı. Artık plastikten yapıyorlar. Yeni nesil tüp çikolatada bile bizden şanslı!

    YanıtlaSil