7 Ekim 2009 Çarşamba

Kelebek'e özel..


Canım arkadaşım,kuşum,kıvırcık saçlı kelebeğim =) benim için ne kadar değerli olduğunu söylememe gerek yoktur herhalde..çok kıymetlisin çok.. 4 senelik üniversite hayatımın bana kazandırdığı en güzel şeylerden birisin bu böyle biline =))
Off yazamıyorum yaa ağlıcam nerdeyse keşke yanında olsaydım kuşum be :( Ufak bi pasta, mumlar şıkır şıkır süsler..Işığı kapatıp pastayla odaya girip " ii ki doğduunn Tutkuuuuu" diye sen Ayyyy Kuşummm die sarılsaydın,mumları üfleseydin falan filan.. Ama olsun be onu da yaparız bi gün kuşum..
Tutkuuuu duy benii seni çok seviyorum.
çok.çok.çok.
İyi ki varsın iyi ki tanımışım ben seni..
Yeni yaşında da hep mutlu bi kız ol.Hep gül.Etrafındaki herkesi mutlu et yine enerji ver. Öğrencilerinle çok iyi anlaş..Tutku tiçırlarını çokk sevsinler (zaten sevmemeleri mümkün deil)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder