6 Ekim 2009 Salı

Bugün 6 Ekim..


Bugün benim çook sevdiğim birinin doğum günü..

3 sene aynı yurtta kalıp son bikaç ayda kurulan bir arkadaşlık, arkadaşlıktan da öte bişi aslında =) O bikaç ayda neler neler paylaştık biz. Sohbet, muhabbet,makara herşey vardı =) Birlikte gidilen yemekler, içilen çaylar, kahveler =)

Hadi ders çalışalım artıkla başlayıp hiç ders çalışılmadan yapılan uzuuun muhabbetler =)

Onun yanında olmak mutluluk verdi bana huzur verdi.. Keşke dedim ahh keşke. Neden bekledik bu kadar sene. Sen hergün aynı koridorlarda gezip aynı kantinde oturup da son bikaç ayda bu kadar yakın ol ve şimdi de bu kadar özlee =(

geç bulup hiç kaybetmeyeceğim bi insansın sen benim canım arkadaşım =))

Seni çok seviyorum..

İyi ki doğdun

iyi ki tanıdım seni DİDEM...

1 yorum:

  1. Ne diyeceğimi bilemiyorum şuan... Bir bakıyım diye girdim ve hiç böle birşey beklemiyordum... Anlatılmaz bir mutluluk yaşıyorum şuan :) Ve de şaşkınlık...
    Ben gerçekten çok şanslı birisiyim ve benim en büyük şansım dostlarım :) Bugün bunun bir çok kanıtını gördüm :)
    Az önce fotoğraflarımıza baktım... Her gün bakıyorum onlara... Bir nevi yad etmek için o günleri... Bir nevi hasret gidermek için sizlerle...
    Geç bulduk birbirimizi... Çabucak geçti günler... Halbuki daha ne çok şey vardı yapacağımız... Yaptığımız güzel sohbetler, atılan yüksek frekanslı kahkahalar, balkon sefaları ve daha niceleri hiç biri yetmedi bana...
    Çok teşekkür ederim bitanem :) İyi ki varsın... Seni çok seliiiooommmm :)
    DİDEM :)

    YanıtlaSil