2 Ekim 2009 Cuma

Daha görülecek ne var ki?








Takıldıklarımdan bir diğeri de.. Buna daha çok takıldım aslında. Tanışmak için çok geç kalmışım bu filmle. Yaklaşık 1 ay önce izledim. Etkisinden de çıkabilmiş değilim. Nedir bu filmin adı ? =))

Yönetmenliğini Lars von Trier'in yaptığı Björk'ün oynadığı tek film : Dancer in the Dark!!
Björk bu filmle Cannes'da En iyi Kadın Oyuncu ödülünü almış. Bu ödülü de haketmiş hani.
Björk'ün oyunculuğu sesi kadar güzel.

Selma. Nasıl bir kadın bu yaa. Nasıl bir yürek. Nasıl bir fedakarlık.. Çok ilginç bir müzikal bu. Müzikaller mutlu biter diyor Selma, ama bu müzikalin sonu mutlu bitmiyor. Gözyaşlarınızı tutamıyorsunuz o kadar yani =(



Filmin içindeki en can alıcı sahnelerden biri bence "I've seen it all" şarkısını söylediği yer. Şarkıyı çok uzun zamandır dinliyordum ama o sahneyi izledikten sonra şarkı anlamını buldu. Herşeyi gördüm diyor Selma, daha görülecek ne var ki?

Daha görülecek ne var? Aslında görmek istediği çok şey var ama.. Filmi izlemeye başlıyorsunuz. Bu kadın rol mü yapıyo yoksa gerçek mi diye soruyorsunuz kendinize. Sonra film bitiyor gözyaşları içinde. Film bitiyo ama kafanızda bir soru :Neden? Neden böyle oldu yaa? Boğazınızda bir düğüm gitmiyo bir süre. Şarkıyı her dinlediğinizde, aklınıza her geldiğinde o düğüm boğazınızdaki yerini alıyor.


Dancer in the Dark/ Karanlıkta Dans filmi benim favorilerim arasında artık.

Kesinlikle İzlenmeli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder