14 Nisan 2010 Çarşamba

Goes Lyceum

Başlıkta gördüğünüz şey Hollanda'da asistanlık yaptığım okulun adı. Oldukça büyük bir lise. Türkiyedeki okullardan biraz farklı tabii. Oldukça düzenli tertipli bi okul, çok fazla öğretmeni var, Türkiyede okullarda öğretmen sıkıntısı çekilirken burada fazla sayıda öğretmen var ve çalışma şartları da çok rahat.
Bana gelince, hala tam olarak bişeyler yapıyor gibi hissetmiyorum kendimi. 3. sınıflarla konuşma dersleri yapıyoruz. Çok hoş, çok kibar çocuklar. Bazıları sıkılsa da konuşmaya çalışıyorlar, ve çok saygılı çocuklar olduklarını söylemeliyim.
Daha erken gelebilmiş olsaydım daha düzenli bi programım olurdu ama burada artık dersler bitiyor ve o yüzden de benim programımı yapmakta biraz zorlanıyorlar.
Okula gittiğim zamanlarda çok keyif alıyorum. Ama okul olmadığı zaman gerçekten sıkıcı oluyor. Bazen sırt çantamı alıyorum yürüyüşe çıkıyorum. Oturup etrafı izliyorum,insanları gözlemliyorum. Evde olduğum zamanlarda da film izlemeye devam :) Geldiğimden beri kaç tane film izledim bilmiyorum :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder