30 Eylül 2009 Çarşamba

Hollanda'ya gidemiyosak blog da mı yazmicaz yahuu =)))


Bir önceki yazımda da söylediğim gibi henüz asistanlığa başlayamadım. Birkaç ay daha Türkiye'deyim. Atanamadım da. Ee o zaman ben ne yapıyorum =))
Öğlene kadar uyuyorum. Sonra daha yataktan kalkmadan kitabımı alıyorum elime birazcık kitap okuyorum. Kahvaltı vs den sonra geçiyorum bilgisayarımın başına maillerime,facebook hesabıma ve benzeri siteleri şööle bi dolaşıyorum. Ee gün bitmedi başka napsam diye düşünürken geçenlerde aklıma çok parlak bi fikir geldi =)) PUZZLE!! Evet Puzzle yapmalıydım , bu boş vakti böyle değerlendirmeliydim =)) Tabi hiç vakit kaybetmedim hemen gittigidiyor.com'a girip bir puzzle aldım =)) 1000 parçadan oluşan muhteşem bir yelkenli resmi.
Tabi henüz yarısını bile tamamlayamadım çünkü çok da kolay bir resim seçmemişim. Daha önce yaptığım puzzle daha basitti bir sürü ipucu vardı ama bu biraz ağır geldi =)) amaa zor da olsa bitecek bu puzzle ve evimizin duvarlarını süsleyecek =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder